13🇲🇾🇬🇧

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya

Anything Just Dm🤤🌈
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


baby baby jangan merajuk sangat🦄🌈😹 musically musiclymalaysian🎶 musiclyindonesia musiclymalaysian musiclymalaysia musically janganmerajuk mudahterhibur 🌸

4 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


Saya Budak Sekolah Lagi😹🙆🏻‍♀️🌈panama panamadance musically musiclyrics musiclymalaysia musiclymalaysian musiclymalaysia💕 musiclymalaysian🎶 musiclyindonesia panamachallenge @instafamous.musically.ly @musically_.malaysia

6 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


💚❤️🍁 musically musicallyapp musiclymalaysian musiclymalaysia musiclymalaysia💕

14 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


Happy New Years🎉❤️🙌🏻

19 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


pilih lah 1,2,3,4,5,6❤️pilih satu je🙌🏻💧

20 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


✨😈 musically musicallyapp musicallymashes musicllymalaysia musicllyindonesia musiclly😃👅💕👌✌👍🎥🎵🎶🎼🎤� musiclymalaysian musiclymalaysia💕 musiclymalaysia✨

21 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


25 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


30 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


37 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


2011-2017 HAHA 😂 dah besar dah okey daripda 2011 hingga 2017 ni 😜 dulu selalu kena make up dgn mak cik ii aku ehhwah💃🏻💛 skrng make up sendri hahaha😝 dulu slalu tido dgn ptung kesygn tu haha skrng tah mne tah ptung tu 🤓 ni dh nk msuk 2018 ni mmng semua make up aku beli ahh hahaha...i ni jenis yg suka memilih 🤑masa kecik dulu Baik je tak Degil Tak Nakal Tak Mencarut 🤣sekarang haha tak thu ahh degil semcm je ahh aku ni 🤣skrng makin hipster cehhh hahaha dlu rmbut kembang semangkuk srkng pon kerinting jgk tpi tk mcm dlu 😹dlu muka tk de parut ii ni skrng uishh bnyk dah 😂dlu hitam skrng dh putih sikit 🤡dulu suka sngt pakai skirt pkai bju lip lap lip lap 👗 skrng pkai semua brng hipster hahaha eiii xnk ckp bnyk ii lh nnti kena kecam pulak dgn mulut ii puaka tu 🤦🏻‍♀️dulu tak reti nk bercinta ii ni skrng haih selalu broken 🙇🏻‍♀️dulu rambut hitam cantik je skrng haha mcm ii ada wrna 💍

53 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


Not cute just Psycho😜❤️

53 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


53 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


Spam Red Emoji💃🏻💋💄❤️❣️👹

56 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


ootd 🤙🏻👣

56 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


i need your love ❤️ musicallymalaysian musicallymalaysia musicallyindo musically musicallyid musicallyapp @musically_.malaysia

66 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


76 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


bye:)

77 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


i miss you😢💕

84 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


🔥✨

107 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


tak suka jangan tengok 😪🤗 musicallymalaysian

145 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


167 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


264 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


boekk😋 gabutdj

266 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


Musicgeli geli hahaha

298 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


sje je hahah 😓 musically

299 Days ago
13🇲🇾🇬🇧 (n.frrahntsya) Instagram Photos and Videos

13🇲🇾🇬🇧

@n.frrahntsya


Comment from 13🇲🇾🇬🇧:


Hidup kena chill bru boekkk😂😂🌹

317 Days ago