cikton775

cikton775

@cikton775

0133030360 siapa ada no hp ini jual kat sy
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


ini nama dia pisang @raza11 sejuk teruk

1 Hours ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Kahwin belum pasti . Mati itu pasti . Cari dulu yang pasti . InshaAllah yang belum pasti kalau ada rezeki , kita temui juga nanti ...

10 Hours ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Bekunya air mata kerana kerasnya hati, Kerasnya hati kerana banyaknya dosa, Banyaknya dosa kerana lupanya tentang Kematian, Lupanya tentang kematian kerana terlalu cintakan Dunia

22 Hours ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Teruskan tebar kata kata kebaikan. Moga moga ada kebaikan pada pada hati yang ingin berubah. Saat kita mati. Semua amalan akan terputus. Namun tulisan yang baik tidak akan pernah padam. Alhamdulillah tetuskan perkongsian....

1 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Assalamualaikum apa khabar sahabat semua. Waaalsikumsalam kepada yang memberi salam. Didoakan semoga semua : Dipanjangkan umur Diluaskan rezeki Diberkatkan segala rezeki Ditetapkan keimanan Dikurniakan fikiran baik Kesihatan yang sihat Berjaya di dunia & akhirat Sentiasa mendapat rahmat dariNya Semoga semangat silaturrahim sesama kita akan berkekalan selamanya.. Aamiin Aamiin Ya Rabb Al Aamiin....

1 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Manusia itu tidak akan sedar akan kesilapannya sehinggalah dia "ditegur" akan kesilapannya Hargailah teguran kerana ia menjadikan kamu lebih baik daripada sebelumnya

1 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Berdoalah kepada Tuhan kamu dengan Merendah diri dan Perlahan-lahan. Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang yang melampaui Batas.

1 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Hujung minggu jalan jalan muka mesti ada senyum @roarjab.nwr_

1 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Assalamualaikum, saya suggest kawan2 semua yang ada masalah dengan iphone & ipad utk pergi ke kedai ni @iospital syarikat anak muda melayu bumiputra kita. Bukan setakat masalah biasa, masalah yang berkait dengan motherboard pun dorang boleh buat. Apa2 boleh terus contact dengan team diorang @iospital servis puas hati 👍🏼 Boleh follow ig dorang @iospital Ataupun ws : 011 1891 3994

1 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


c manja baba kika bucuk baba ini

1 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


orang-orang yang beriman dan hati mereka tenteram dengan mengingat Allah. Ingatlah, hanya dengan mengingati Allah-lah hati menjadi tenteram

1 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


lepas gym mcm biasa lah pos2 dlm lah hancur bdn cuti raya lama sgt 😂😂😂😂😂😂

1 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


mula kehidupan mcm biasa gym time 💪💪💪

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


*Lidah kita jika tidak dikawal, kata-katanya bisa merobek dan menikam hati pendengarnya. Pedihnya boleh mengundang air mata.* *Jadi peliharalah lidah kita daripada menutur palitan keji atau melempar fitnah melata.peliharalah jiwa orang lain agar jiwa kita turut dipelihara. terlajak tinta boleh dipadam, terlajak kata buruk padahnya. Namun kuasa kata-kata juga adakalanya mampu membina jiwa* *kata-kata yang sering menjentik lembutan rasa dan menguatkan hati kita. Juga kata-kata yang mampu mendekatkan diri kita kepada Allah s.w.t..

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Assalamualaikum.... Ketahuilah bahwasanya di dalam jasad itu terdapat segumpal daging, apabila ia baik maka baik pula seluruh jasadnya, dan apabila ia rosak maka rosak pula seluruh jasadnya, ketahuilah dia adalah hati.

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Bersih betul muka kami. Muka tak pernah tinggal wuduk. Lelaki-lelaki yang dilindungi Kaabah. @wanluv36

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Kebanyakkan orang berusaha untuk mencantikkan wajah, namun hanya segelintir yang berusaha untuk mencantikkan hati sedangkan yang akan dipandang oleh Allah SWT adalah hati . Mencantikkan hati itu adalah dengan menjaga AKHLAK.

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Duhai sahabat sehatiku.. Betapa indahnya Islam yang dihiasi oleh Iman. Betapa indahnya iman yang dihiasi oleh Taqwa. Betapa indahnya taqwa yang dihiasi oleh Ilmu. Betapa indahnya ilmu yang dihiasi oleh Kesantunan. Dan betapa indahnya kesantunan yang dihiasi oleh Kelemah-lembutan.

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


muka hppy smpi klia 😂😂😂😂

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Dalam perjalanan ini... Sanding kan lah syariat dgn hakikat.. Kerana kesempurnaan itu adalah berpasangan... Allah dan muhammad... Qodim dan muhaddas.. Kasih dan sayang.. Nur zatullah dan nur muhammad.. Zahir dan bathin.. Wujud dan di perwujudkan.. Siang dan malam.. Hidup dan kematian.. Jika faham ni.. Jika kenal nih.. Maka tiada lagi soalan kenapa dan mengapa.. Bawa lah bekal ini dlm perjalanan.. supaya tidak haus dan kelaparan... Allah lah yg membantu.. Semoga di per fahamkan..

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


tq @store_box jadikan impian sy satu mimpi indah dgn rezeki nikmat yg d pjam kan semuanya d permudahkan oleh ALLAH ✌️✌️

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


TAHUKAH ANDA, JIKA ANDA...... 1. MANDI DUA KALI SEHARI 2. TIDAK MEROKOK 3. TIDAK MINUM ALKOHOL 4. PERGI KE GYM SETIAP HARI UNTUK KECERGASAN 5. MENGAMALKAN TIDUR YANG CUKUP 6. MAKAN BUAH BUAHAN SEBELUM MAKAN 7. MENGHINDARKAN STRESS 8. MENGHINDARKAN SEGALA JENIS DADAH ANDA AKAN TETAP MATI APABILA TIBA MASANYA?😭😭😭

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Seburuk2 orang itu adalah yg tidak beramal..mereka seumpama besi yg terbiar,lama2 berkarat dn mereput tidak berharga. Istiqomah dgn ilmu dn amal. Luruskan niat hanya kerana Allah. Lazimi istighfar,zikirullah dn selawat,solat awal waktu.

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


syukur pada ALLAH dah nak smpi klia rindu isteri anak manja baba

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


2 jam lagi smpi malaysia 😄😄😄

2 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Cinta adalah anugerah yang kuasa, Yang bila terasa betapa indahnya, Sungguh lemah diriku Tak bererti hidupku, Bila tak ada dirimu..

3 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Wahai orang-orang yang beriman, bertakwalah kepada Allah dan bersamalah kamu dengan orang-orang yang benar

3 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Lihatlah orang-orang yang berada di bawah kalian dan janganlah melihat orang yang berada di atas kalian, agar kalian tidak menganggap rendah nikmat Allah yang telah dianugerahkan kepada kalian Rezeki telah tertulis bagi kita semua.

3 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


kita meeting kopi2 semoga semuanya d permudahkan oleh ALLAH ..

3 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


sesungguhnya engkau memiliki saksi dari bahagian badanmu maka awasilah ia, dan bertakwalah engkau kepada Allah dikeadaan tersembunyi sekalipun, kerana tak ada sesuatupun yang tersembunyi bagi Allah.

3 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Selamat malam semua. semakin jauh meninggalkan kenangan Semakin dekat kita dengan kematianMoga kita hidup dalam keberkatan dan mati kita dalam kerahmatan

3 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Allah swt benci dengan orang2 yg lalai..malah Allah swt lebih benci dgn orang2 tua yg lalai.. Muhasabah diri selalu,kita semakin hampir dengan Akhirat.

3 Days ago
cikton775 (cikton775) Instagram Photos and Videos

cikton775

@cikton775


Comment from cikton775:


Sentiasa gembira & jadi diri sendiri. Usah peduli kalau ada yg tak suka. Kebahagiaan adalah pilihan, bukannya perlu menyenangkan semua orang.

3 Days ago